Monday, April 27, 2009

未来的假期

假期又来了......
对我来说,可是好,也可是坏。
好的是,我可趁假期休息,让疲惫的身躯得以休息。
坏的是,我要在家里做宅女一个月 T_T.
好矛盾的我,上课时,盼着假期;假期来了,盼着假期能短一些。
近几个月来,我胖了不少哦!脸长肉了,变得有点圆了,不好看的。
我一定要趁假期时,减肥!!
一定要!

前天,朋友参加了歌唱比赛,得奖了!
虽然是个优秀奖,但也要恭喜他们咯!
再接再厉!

4 comments:

Kathyn said...

Enjoy your "zai nv" holiday. Haha! Keep fit lo! Keep fit fit baru go to college, if not don't go wor... haha! Coz u promised yourself to keep fit. haha!

凯欣 said...

i also hope i can do it leh...haha...

Xuan said...

so good leh..
i hvn hv my holiday yet..
still hv 2 more paper to go..
haiz..
Happy Holiday^^
hope to see u soon..
take care^^

凯欣 said...

good luck to your exam la...+U